Alisha Lehmann a női világbajnokság Insta-királynője

Hamarosan, július 20-án rajtol a női labdarúgó-világbajnokság Ausztráliában és Új-Zélandon, amelyet sok férfi szurkoló nemcsak a játék, hanem a bájos hölgyek miatt is követ. Azt még nem tudni, ki lesz a vb legnagyobb sztárja, ám azt igen, hogy most ki a közösségi oldalak legnépszerűbb hölgyfocistája.

A Gracenote Nielsen adatai szerint a csatár Alisha Lehmann az Instagram királynője. Az adatelemző cég kimutatta, hogy a svájci válogatott játékosánál senkinek sincs nagyobb rajongótábora a vidalon szereplő játékosok közül. Az Aston Villa szexbombájának Instagram-fiókját 13,6 millióan követik, csak az elmúlt egy évben 75 százalékkal nőtt, döbbenetesen magas ez a szám. Ezért őt tartják a női labdarúgás legbefolyásosabb személyének. A szőke szépséget tisztes távolságból üldözi a listán az amerikai Alex Morgan (10 millió) és a spanyol aranylabdás Alexia Putellas (2,9 millió követő).

A cég úgy számol, hogy Lehmann egyetlen posztjának átlagos médiaértéke (az az összeg, amelyet a hagyományos, fizetett reklámozással azonos figyelem felkeltésére kellene költeni) mintegy 275 ezer euró (103 millió forint). Ráadásul a szakértők abban is egyetértenek, hogy a nők körében sokkal nagyobb a szponzorálási lehetőség, mint a férfiaknál. Bár az erősebb nem labdarúgóinak több követőjük van, kevesebbet is posztolnak. Emellett a hölgyek által elhelyezett reklámok kimutathatóan hatékonyabbak, „célba” érnek.

– Azok, akik jól ismernek, leginkább a futballistát látják bennem. Amikor a barátaimmal és a családommal vagyok, csak a labdarúgásról beszélek. Szeretném, ha mások is focistának néznének, nem pedig szexi babának – mondta a válogatottban eddig 38 meccsen hét gólig jutó sportoló, aki nagyon bízik abban, hogy a nyári világbajnokságon főszereplő lehet.

Amúgy a 24 éves Alisha szépségére a szurkolók már jóval korábban felfigyeltek, mindig a figyelem középpontjában volt, akár a Young Boys, a West Ham, az Everton vagy éppen az Aston Villa csapatában játszott. Sőt, még a My.Club. nevű, felnőtt-tartalmakat előállító internetes oldal is le akarta „igazolni”. A cég alelnöke, Mike Ford 100 ezer dolláros (34,4 millió Ft) ajánlatot tett neki, hogy a képeivel szerepeljen az oldalon. A nyíltan biszexuális életet élő svájci futballista viszont azt hangsúlyozta, soha nem akart a közösségi média főszereplőjévé válni.