Kiderült melyik előadó lesz a Barcelona mezén az októberi „El Clásicón”
)
Ed Sheeran a hetedik előadó, aki együttműködik a Barcelonával.
Mint ismert, az FC Barcelona és a Spotify szponzori megállapodást írt alá, amely a 2022–2023-as szezonban lépett életbe. A szerződés értelmében a zenei cég logója a mez elején szerepel, kivéve az El Clásicót, ahol a Spotify marketingstratégia részeként lecserélheti márkajelzését egy adott előadó logójára.
A döntés elsősorban a Barcelona és a Real Madrid közötti összecsapások globális hatásán alapul. Eddig hat ilyen jellegű együttműködésre került sor különböző művészekkel: Drake Bell, Rosalía, Rolling Stones, Karol G, Coldplay és Travis Scott.
A Barça vegyes eredményeket ért el, amikor ezt a különleges El Clásico mezt viselte. Győzött a Real ellen, amikor Rosalía (2-1), Coldplay (0-4) és Travis Scott (4-3) neve szerepelt a mezén, és kikapott Drake (3-1), Rolling Stones (1-2) és Karol G (1-2) esetében.
Ed Sheeran kisebbségi tulajdonos az Ipswich Townnál.
Amellett, hogy rendkívül kedvelt és hallgatott előadó, Ed Sheeran nagy futballrajongó is. 2024 nyarán kisebbségi tulajdonossá vált az Ipswich Townnál, miután megvásárolta a délkelet-angliai klub részvényeinek 1,4%-át, amely jelenleg a Championshipben (angol másodosztály) szerepel.
Ed Sheeran azt állítja, hogy minden szurkoló „álma”, hogy „birtokolja” kedvenc csapatát, és háláját fejezte ki a lehetőségért, hogy a „Tractor Boys” tagja lehet, akikkel már 2021 óta együttműködött a mezek főszponzoraként, és akiknek a harmadik felszerelését is ő tervezte.
„Ipswich-szurkolónak lenni öröm. Vannak hullámvölgyek, de a futballban ezt el kell fogadni. Nem vagyok szavazati joggal rendelkező részvényes vagy igazgatósági tag, csak befektetek némi pénzt abba a klubba, amit szeretek, szóval ne kérjetek tőlem javaslatokat átigazolásokról vagy taktikáról” – mondta Sheeran, miután a klub részvényese lett.