Maurizio Arrivabene elárulta, mi áll a Ferrari gondjai mögött
,fit(700:467))
Tudják, hogy Olaszországban le vagyunk maradva az összetett anyagok és az aerodinamika fejlesztése terén. Viszont továbbra is mi gyártjuk a legjobb motorokat. Az Oxford környéki brit csapatok előnyben vannak az első két területen. Ahhoz, hogy ezt a hagyományossá váló hátrányt ledolgozzuk, fiatal és jól képzett mérnökökre van szükségünk
– magyarázta Arrivabene.
De már felzárkózunk, a Ferrari jó úton halad. Ne feledjék, ezen a területen – az Oxford körüli „Motorsport-völgyben” – 30 000 ember dolgozik. Itt már nem csak a versenygyőzelmekről van szó, hanem egy gazdasági ágazat ipari fejlődéséről
– folytatta tovább.
Arrivabene érdekes párhuzamot vont az SF-25 idei hátsó felfüggesztési problémái és a Ferrari SF16-H váltójával kapcsolatos nehézségei között a 2016-os szezonban.
Az SF-25 esetében már a tervezésnél hibák voltak a hátsó felfüggesztésnél. Ezt nem lehet gyorsan orvosolni. Tíz évvel ezelőtt nehézségeik voltak az autóval, amely nem volt elég stabil, maga a szerkezete hajlott, és ez nagyon megterhelte a váltót, ami folyamatosan meghibásodott. Ez egy olyan probléma, amit nem lehet gyorsan kijavítani, és magaddal viszed, most is ugyanez a helyzet
– zárta gondolatait.
)