George Russell: Versenykörülmények között a Red Bull előnye nem olyan nagy
,fit(700:467))
Látjuk, hogy Max szupergyors. Nem először látjuk, hogy a Red Bull szupererős az időmérőn egy gyors pályán. Megnyerték az időmérőket Silverstone-ban és Suzukában, és most itt is.
– magyarázta a szingapúri győztes.
Russell hangsúlyozta, hogy ez teljes mértékben igaz az időmérőre, ahol a pilóták a tapadás határán autóznak, és a kanyarsebesség a legmagasabb. Pontosan ilyen helyzetben tapad a ground effect az autót a pályához, és húzza le a lehető legalacsonyabbra.
Úgy tűnik, a Red Bull autója jó aerodinamikai leszorítóerővel rendelkezik, amikor alacsonyan van a pályához, ami a gyors kanyarokban történik. A versenyen a kanyarsebesség körülbelül 20 kilométer/órával alacsonyabb az időmérőhöz képest. Lehet, hogy még alacsonyabb is. Az autó magasabban áll, így nem olyan drámai a helyzet. Versenykörülmények között a Red Bull előnye nem olyan nagy
– tette hozzá Russell.
)