A Haas érkezik a legnagyobb fejlesztésekkel az Amerikai Nagydíjra
,fit(700:467))
Austinban Esteban Ocon és Oliver Bearman új padlólemezt kap, amelynek célja a VF-25 teljesítményének javítása a gyors kanyarokban, amelyek bőségesen megtalálhatók az amerikai pályán. Ez az új padlólemez változtatásokat igényel a hátsó felfüggesztés körüli aerodinamikai elemeken is, emellett a Haas módosítja a visszapillantó tükör állását is.
A Mercedesnél a két héttel ezelőtti szingapúri futam győztese, George Russell és csapattársa, Andrea Kimi Antonelli frissített aerodinamikai elemeket kapnak a hátsó felfüggesztésük körül.
Az összes többi csapat nem eszközöl változtatásokat autóin a bakui versenyhez képest, mivel sokan közülük már befejezték jelenlegi autóik fejlesztését, és teljes mértékben a 2026-os szezonra koncentrálnak, amikor is teljesen új technikai szabályokat vezetnek be a Forma–1-ben.
)