F1-hírek: Fagylaltot árul a Ferrari pilótája – videóval

Persze nem úgy, mint Bud Spencer az „És megint dühbe jövünk” című filmben („...a pisztácia kifogyott, csoki nem is volt”)… Charles Leclerc, a Ferrari versenyzője ugyanis egy saját fagylaltmárkát dobott piacra, amely a jövőben az olasz szupermarketekben is kapható lesz.

„A fagylalt mindig is fontos része volt az életemnek” – magyarázza Leclerc egy Instagram-videóban, amelyben bemutatja új fagylaltmárkáját, majd hozzáteszi: „Ez egy új kaland számomra”. Ennek ellenére persze továbbra is a versenyzői karrierjére szeretne koncentrálni.

A márka elnevezése, a LEC is mutatja, hogy a monacói igazi szenvedélye mennyire szorosan kapcsolódik a fagylalt élvezetéhez.

A 2000-es években a versenyzők vezetéknevének csak az első három betűje szerepelt az F1-es ranglistán. Így jött az ötlet, ez emlékeztet arra az időre, amikor fiatalon követtem a Forma–1-et, és arról álmodtam, hogy bajnok leszek

– magyarázta a 26 éves monacói a Gazzetta dello Sportnak.

Közben a versenypályán is a tervei szerint alakulnak a dolgok, Leclerc jelenleg a harmadik helyen áll a pilóták tabelláján, s hamarosan megkapja csapattársnak is örülhet, a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton a következő szezontól a Ferrarihoz .

Ők ketten máris egy közös projektet tűztek ki célul (nem, nem a világbajnoki cím megszerzését a maranellóiaknak…!):

„Legutóbb a versenypályán beszéltünk erről!

Ő kifejlesztette egy új üdítőitalt, én pedig, ugye, a fagylaltot. Szóval, amikor megérkezik a Ferrarihoz, az én fagyim és az ő italával fogunk ünnepelni.

Ha szereti a Ferrarit