Lewis Hamilton dühös volt a sprintkvalifikáció után
)
A Ferrari ugyan új hátsó felfüggesztéssel érkezett Spa-Francorchamps-ba, ám a hétszeres világbajnok Lewis Hamilton nem sokat érzékelt a fejlesztés pozitív hatásából. Amikor megkérdezték tőle, javult-e az SF-25-ös versenyautó vezethetősége az új felfüggesztéssel, csupán a fejét rázta.
Hamilton már az első gyorskörén hibázott a sprintidőmérőn, így nyomás alá került az utolsó próbálkozására, ám ott ismét hiba csúszott a számításokba: az utolsó kanyarban megpördült, és a leintés pillanatában búcsúzott az időmérőtől.
Amikor megkérdezték tőle, mi történt pontosan, így válaszolt: „Megpördültem.”
Arra a kérdésre, hogy a hátsó fékek blokkolása okozta-e az incidenst, így reagált: „Igen. Először a pályafutásom során.”
Hamilton megpróbált valamennyi pozitívumot találni a csalódást keltő eredményben, ám nem rejtette véka alá csalódottságát.
A szombat egy új nap lesz. Nyilvánvalóan nagyon frusztrált vagyok. Rengeteg munka van mögöttünk, és hogy ide jutottunk, az nem jó érzés.
A másik Ferrari volánjánál Charles Leclerc sokkal előrébb zárt: ő a második rajtsorba kvalifikált, ám az Oscar Piastrihoz mért 0,768 másodperces lemaradás őt is elgondolkodtatta.
„Érzésre egészen jó volt, ami számomra vegyes érzéseket jelent – mondta a monacói. – Egyrészt örülök, hogy az autó jobb érzést nyújt, másrészt viszont még így is hét tizedre vagyunk, ami hatalmas különbség.”
Igen, hosszú ez a pálya, de még így is sok. Rengeteg munka vár még ránk. Egyszerűen több tapadást kell találnunk ehhez az autóhoz. Nem hiszem, hogy különösebben rosszul csinálnánk valamit, csak egyszerűen több tapadásra lenne szükségünk, amivel most nem rendelkezünk.
A Forma-1-es Belga Nagydíj programja szombat délben a sprintfutammal folytatódik, 16 órától pedig már a vasárnapi verseny rajtsorrendjéről döntő időmérőt tartják Spában.
Kattints ide, hogy hivatalos jegyeket vásárolhass a Forma-1 Magyar Nagydíjra (partnerlink)!
Kattints ide, hogy hivatalos jegyeket vásárolhass a magyarországi MotoGP futamra (partnerlink)!