Megújította együttműködését főszponzorával a Barcelona
,fit(700:467))
A két fél közötti új megállapodás 2030-ig szól, emellett a zenei streaming platform 2034-ig megtartja a Camp Nou névhasználati jogait is.
🚨| 𝐁𝐑𝐄𝐀𝐊𝐈𝐍𝐆: Barcelona and Spotify have reached an agreement for the renewal of the sponsorship contract until 𝟐𝟎𝟑𝟎.
— BarçaTimes (@BarcaTimes) October 17, 2025
Additionally, the name ‘Spotify’ will remain attached to Camp Nou until 2034. #fcblive 🤩 pic.twitter.com/CiLMoG14OL
Három év sikeres együttműködés után a Barcelona és a Spotify megállapodott abban, hogy 2030-ig meghosszabbítják szponzori szerződésüket a férfi és női csapat mérkőzés- és edzőmezei tekintetében. A Spotify Camp Nou névhasználati jogai 2034-ig garantáltak maradnak, miközben az Espai Barça komplexum szívében található stadion továbbra is vezető sport- és szórakoztató létesítménnyé alakul át. Mind a Barça, mind a Spotify globális márkák, több százmillió rajongóval világszerte. Ez a partnerség lehetővé teszi mindkét márka számára, hogy stratégiai piacokon bővítse jelenlétét, és kölcsönös szinergiákat hozzon létre nemzetközi hatókörrel, új közönségekkel kapcsolódva és globális arculatukat megerősítve. Emlékezetes pillanatok és kezdeményezések születtek a Barcelona és a Spotify 2022-es együttműködésének kezdete óta, mind a rajongók, mind a zenei előadók számára, túllépve a sportszponzoráció korlátain, ami a futball és a zene közötti kapcsolatot világszerte visszhangzóvá tette. A partnerség meghosszabbítása tovább erősíti a közös célt, hogy új utakat keressenek a futball- és zenerajongók bevonására, egyedi globális élményeket népszerűsítve. A Spotify Camp Nou közelgő visszatérésével és a fiatal tehetségek kiváló generációjával a Barcelona és a Spotify együtt tekint a jövőbe, hogy új és ígéretes korszakot alakítsanak ki a klub és globális közössége számára
– áll a klub közleményében.