Norris minimális előnnyel Piastri előtt a brazíliai edzésen
Rekordkörében a McLaren brit pilótája 1:09.975-ös időt ért el, mindössze 0.023 másodperccel megelőzve Piastrit, akinek legjobb idejét a második gyors körében, közepesen kemény Pirelli slick gumikon futotta. A McLaren duója mögött Nico Hülkenberg végzett, aki 0.619 másodperccel volt lassabb Norrisnál.
FP1 CLASSIFICATION
— Formula 1 (@F1) November 7, 2025
The full rundown from the only practice session of the weekend 👇#F1 #BrazilGP pic.twitter.com/UXbgTZNiPq
Negyedik és ötödik helyen Fernando Alonso és az egyetlen hazai képviselő, Gabriel Bortoleto végzett, akik rendre 0.631 és 0.641 másodperccel maradtak el az első helytől. Az Interlagos-i felkészülésre szánt egyetlen 60 perc végén a legjobb tízbe George Russell, Pierre Gasly, Carlos Sainz, Isack Hadjar és Andrea Kimi Antonelli fért be. Mindannyian közepesen kemény Pirelli gumikon futották legjobb köreiket.
Max Verstappen és a két Ferrari-pilóta, Charles Leclerc és Lewis Hamilton valójában nem futottak kvalifikációs szimulációkat, ami magyarázza lemaradásukat. Verstappen lágy gumikon hajtott ki a pályára, de nem futott teljes gyors kört, míg Leclerc és Hamilton az egész edzést egyetlen szett kemény slick gumival teljesítette. Hamilton számára az edzés egy nagy sebességű megpördüléssel ért véget a 11-es kanyarban, de a Ferrari szerencséjére a hétszeres bajnok elkerülte a falnak ütközést.
💥LEWIS HAMILTON’IN SPIN ANI!
— Tutkumuz F1 (@F1tutkumuz) November 7, 2025
pic.twitter.com/L0AOOioYMC
Ugyanez nem mondható el Cunoda Jukiról, aki már az edzés elején megpördült az ötös kanyarhoz vezető szakaszon. A japán pilóta elvesztette uralmát Red Bullja felett, miután túl agresszíven hajtott rá a kerékvetőre a négyes kanyar kijáratánál, és a megpördülés után hozzáért a falhoz. Kezdetben úgy tűnt, Cunoda csak egy törött első szárnnyal úszta meg, de miután visszatért a boxba, több mint 30 percig ott maradt, mielőtt visszatért volna a pályára.
Yuki Tsunoda is in the pits after a moment in T4-T5pic.twitter.com/VOymrVA642
— RBR Daily (@RBR_Daily) November 7, 2025
Ez volt az oka annak is, hogy Cunoda mindössze 19 kört tett meg az edzésen, ami közel fele Antonelli körszámának, aki a legaktívabb pilóta volt a pályán. A Mercedes olasz újonca összesen 36 kört teljesített az Interlagos-i első versenyére való felkészülés során.
A Brazíl Nagydíj hétvégéje, a 2025-ös Forma–1-es szezon 21. fordulója magyar idő szerint 20:30-kor folytatódik a sprintkvalifikációval.