Hirdetés

Új sztár érkezik az El Clasicóra

Travis Scott után Ed Sheeran szponzorálja a katalánokat
Travis Scott után Ed Sheeran szponzorálja a katalánokat - Fotó: IMAGO
A Barcelona hivatalosan is megerősítette, hogy a soron következő El Clásicón, október 26-án a Real Madrid ellen, a főszponzor, a Spotify logója helyett Ed Sheeran legújabb albumának, a Play-nek a logója fog szerepelni a mezeken.
Hirdetés

Ezzel az FC Barcelonanál folytatják az elmúlt évek gyakorlatát, miszerint éppen a nagy rivális elleni összecsapásokon reklámoznak néhányat a legismertebb zenei előadók közül. Így a népszerű angol énekes előtt Travis Scott, a Coldplay, Karol G, a Rolling Stones, Rosalía és Drake is kapott már ilyen lehetőséget. Ed Sheerannek azonban már van tapasztalata ezen a téren, hiszen kedvenc csapata, az Ipswich, amelyben tulajdonrésze is van, négy szezonon keresztül viselte turnéjának logóját, amelynek tavaly Szófia is része volt.

Hirdetés

Maga az énekes is elégedettségét fejezte ki az együttműködéssel kapcsolatban. „Az, hogy az új albumom, a Play a Barca mezén látható, az egyik olyan pillanat, amit nehezen hiszek el. Egész életemben szerettem a futballt, így az, hogy a zenémet egy ilyen ikonikus színpadra vihetem, és megoszthatom a rajongókkal szerte a világon, sokat jelent számomra” – kommentálta Ed Sheeran.

Legfrissebb videók
Hirdetés
Hirdetés
Hirdetés