Edukációs kezdeményezéssel együttműködésbe kezdett a legnépszerűbb magyar csapat és a Binance.

Együttműködésbe kezdett a Ferencváros, és a világ egyik legnagyobb kriptotőzsdéje, a Binance. A felek közösen tervezik felkarolni a web3 világát, és népszerűsíteni azt a sportrajongók körében.

Az együttműködés edukációs kezdeményezésekre, exkluzív események szervezésére és ajándékozásra is kitér. A tervek szerint a szurkolók minden hazai mérkőzésen különleges NFT-ket kaphatnak. Ezeket a klub jellegzetes fehér, zöld és arany színeiben pompázó NFT-ket később beválthatják sálakra, pólókra és mezekre. Amennyiben a szurkolók összegyűjtenek egy adott számú NFT-t a szezon végéig, exkluzív kedvezményeket és jutalmakat kaphatnak a Fraditól. Az NFT-k megszerzéséhez a szurkolóknak rendelkezniük kell Binance-fiókkal.

A szurkolók a Groupama Arénában a pálya melletti reklámtáblákon, valamint a fő képernyőn és egyéb kijelzőkön is találkozhatnak a Binance logójával, de a cég standokat is felállít a stadionban, valamint kriptovalutákhoz kötődő eseményeket is szervez. A személyes kapcsolaton túl az érdeklődők online felületeken, a Groupama Aréna közösségi média oldalain, a Ferencváros mobilalkalmazásán és e-maileken keresztül is kapcsolatba léphetnek a Binance-szel.

Mi is az az NFT?

Az NFT a non-fungible token, azaz nem helyettesíthető token megnevezés rövidítése. Ezeket a blockchain alapú tokeneket egyedi javak (és jellemzően a hozzájuk tartozó tulajdonjog) megjelölésére használják. 2022 januárja volt eddig a legaktívabb hónap az NFT-piac történetében, az Ethereum alapú tranzakciós forgalom összértéke meghaladta a hétmilliárd dollárt a Block Crypto adatai alapján. Az NFT-megoldások térnyerése vélhetően nemcsak rövid trend lesz, mert piaci összértéküket az év végéig 35 milliárd dollárra, míg 2025-ig 80 milliárdra becsülte a Jefferies.

Ezt olvasta már?