Utoljára látjuk a Saubert a Forma-1-ben
A Sauber név 1993-ban jelent meg először a Forma-1 rajtrácsán, Karl Wendlinger és JJ Lehto révén, akik debütáló szezonjukban a konstruktőri bajnokság hetedik helyére vezették a csapatot. Az évek során Peter Sauber alakulata többnyire a mezőny hátsó felében mozgott, de minden megváltozott 2006-ban, amikor a BMW többségi részesedést vásárolt a csapatban, és gyári istállóvá alakította azt.
A BMW-Sauber érában érkeztek a svájci csapat legnagyobb sikerei, beleértve egyetlen győzelmüket is, amelyet Robert Kubica szerzett Kanadában 2008-ban. A BMW 2009 végi kivonulása után azonban nehéz évek következtek a Sauber számára, ami arra kényszerítette a csapatot, hogy számos, komoly anyagi háttérrel rendelkező pilótára támaszkodjon. Ide tartozik Sergio Pérez, Esteban Gutiérrez, Felipe Nasr és Marcus Ericsson is.
Fokozatosan azonban stabilizálódtak a dolgok a Saubernél, ehhez hozzájárult az Alfa Romeóval kötött partnerség is, amely 2018-ban indult. Kezdetben a csapat Alfa Romeo-Sauber néven volt ismert, mielőtt a 2019-es szezon kezdetére teljesen átalakult Alfa Romeóvá. Ez csak része volt a két fél közötti szponzori együttműködésnek, amely a 2023-as szezon végével ért véget, ezt követően ismét visszatért a Sauber név.
2026-ban azonban ismét eltűnik, ezúttal véglegesen, mivel a svájci csapat Audivá alakul át. A német autógyártó már teljesen felvásárolta a Sauber csapatát, amely az Audi átalakulása után is Hinwilből fog működni.
Az évek során a Sauber számos ígéretes fiatal pilótának adott lehetőséget a Forma-1-es debütálásra. Ide tartozik Kimi Räikkönen, Felipe Massa, Kubica, Sebastian Vettel, Charles Leclerc és Gabriel Bortoleto, akik csak néhányan azon pilóták közül, akik a Sauberrel kaptak esélyt a Forma-1-ben való versenyzésre.